Wednesday, April 14, 2010

Semaknyer pompuan ni...

salam sejahtera...ntah tetiba aku rase sangap lantas rase nak menulis dalam entry kali ni plak...padahal maser kepala penuh dan sarat dengan bahan2 ilmiah malas la plak aku nak nulis...time sangap cam ni tetiba ada lak masa terluan...so aku pun nak menulis la sikit...mau auta lebih kurang sebelum bos aku masuk opis...

kisah ni bukan la tentang orang pompuan atau semua wanita (yang comelote) tapi dituju khas pada yang tertentu jek...Tahun 2010 ni memang agak panas sikit dalam jiwa remaja aku ni...sebab dah lamer aku menjandakan diri walaupun tak pernah menikah...alasan?hati ini milik seorang WANITA CANTIK itu..ala..tengok jek sekeliling anda...carik wanita paling cantik...haa...dia la orangnyer...

dek kerana kesangapan dan tekanan teman membuatkan aku rase tercabar...ye lah dah lamer tak menghayati kayuan dan kehangatan cinta seorang wanita...aku rase cam loser gak...mula la terdetik dalam hati ni..apakah panahan cintaku tak setajam dulu?? atau apakah cintaku hilang bisanya?? apakah ketampananku sudah pudar dimakan lemak2 yang mula memboyot dipinggang ni?? aku cemas...lantak berlari ke arah cermin ajaib itu...membelek2 wajah jejaka idaman makcik2 kat kampungku suatu ketiak dulu...uiks...masih kacak lagi mamat ni ujarku dakam hati...Hamdalah...

terdetik dalam hatiku mungkin aku sudah kekurangbisa..atau ketajaman panah arjunaku telah dimakan hari...berfikir sejenak...hati sebeklah kiri terdetik...kenapa ko tak try jek man...mungkin ko dah tak sepower dulu...dulu ramai gadis2 cantik dan ayu tergila2kan ko...belum kira lagi makcik2 yang berperang hampir nak santau-menyantau sesama sendiri sebab mau kao jadi menantu dorang...sekarang?? apa dah jadi?? tapi...ada gak student aku yang masih jatuh cinta ngan aku...namun tak segalak dulu...ahhh...aku mesti lakukan sesuatu...aku mesti bertindak!!!

aku mula mencari2 wanita2 terbaru dalam kamus hidupku untuk dijadikan bahan ujikaji kehebatan cinta lelaki ini...yer ada seorang telahku jumpai di sini...ahhh...lantak la bukan studen aku pun...studen orang lain...gasak la...

penuh karismatik aku cuba dekati...memang la mula2 dier jual mahal...tapi silap besar la dia berdepan ngan sang pangeran cinta ni...sekali aku wink mula la tersentap pompuan tu...berdebar2 jantungnya macam melihat raja gelek..mata terkebil2 melihat jejaka tampan sedang menggoda dia...dan akhirnya dia tewas dengan bicara cintaku ini...yesss!! aku berjaya...oooh..masih berbisa cintaku ini...

tapi malangnya...raliti tak seindah mimpi...aku ingat nak main2 jek...nak test power...sekali dia sangkut la plak kat aku...pelis...i tak wat pape lagi tau kat u...nak wat camner dia dah tangkap syok giler2 lak kat aku...masa terus berlalu...aku mula semak ngan minah ni...setiap masa nak call...aiks? macam aku ni laki dier la plak...kalo aku tak angkat mau dua ratus ke tiga ratus miscall dia buat...windu katanyer..si pompuan ni mula menunjukkan tanda2 cemburu biler aku bicara ngan wanita2 lain...even makcik2 yang aku jar pun dier nak jeles gak...langkah aku mula tersekat...tak macam dulu2 dah...aiks??dia mula bicara tentang rumah tangga...aku cuak...dicerita lagi pasal anak la...aku lagi takut...tapi bila dia cerita tentang malam2 pengantin baru...aku syok....pelik2...

setelah macam2 perangai dia buat..akhirnya dia tunjukkan satu perangai yang membuatkan pakar sakit jiwa sahkan boleh duduk tanjung rambutan...time aku ngajar dier call...mampus aku nak jawab...janganlah harap...studen yang aku ajar ni jauh lagi cun..so aku gunakan alasan sibuk...wow dia mula merengek..bukan penuh berahi..tapi marah...aku gunakan hak2 kejantanan aku melarang dia hubungi aku masa2 aku sibuk...dia terus angin...aku peduli aper...biler aku mula tak peduli ni la dia buat perangai yang menggetarkan lutut aku...ugut nak bunuh diri la plak...jadahnyer pompuan...baru aku nak lari sikit dah main ugut...mau aku tak cuak...

aku cuba ceritakan pada member aku merangkap cikgu memandu dia ni...aku citer la sume2...aku adjust budak ni suker2...bukan ader paper pun...tak pernah helek helek pon..declare couple pun jauh sekali walau pun dier ni cun...segi fizikal sangat memenuhi citarase kami sebagai elaki...dari segi mental ni yang semak...atas nasihat kawan aku..aku terpaksa berbuat baik dngan beliau...tunggu masa yang sesuai nak putuskan hubungan..cait..putuskan hubungan aper...aku maner ada hubungan dengan dia...dia adalah hubungi aku dalam talian telefon...sangap2...

last2 dia ajak aku kawen...so aku pikir ni la masa yang paling seswai untuk cantas ini perempuan...er..awak..maafkan saya...kita tak boleh kawin...sebab..sebab saya dah tak lamer dah hidup kat dunia ni...takkan aku nak kelentong macam ni??

korang bukan tak tau aku kan seorang jejaka yang tak sanggup menumpahkan air mata seorang wanita...apa yang aku nak buat ni...last2 aku cakap kat minah ni aku dah ada anak..dia terkejut beruk...tapi dia jauh lawa dari beruk tu...biler awak kawin? dier tanya...aku cakap la belum lagi...terus dia maki aku bambu macam2...kata aku ni bapak pada anak haram la...aku dia...dia cakap laki tak guna...aku iyer kan sajer...dia cakap mak aku tak pandai jaga anak...ni aku mula menyirap...dengan lemah lembut aku cakap...pundek...mak aku pandai jaga anak...sebab tu aku besar dan emuk cam hari ni...aku jek yang tak pandai jaga diri sendiri...tak pe lah..sebab awak dah kutuk2 mak sayer cam tu..automatik awak tak layak bersama saya..

dia mula mengamuk2...cakap tak hingin la...sume laki same la...eh bapak dier bukan laki gak ker?? aku mula senyum biler dia cakap macam tu...aku seronok...dan aku berkata dengan suara paling jiwang...ok la kalo cam tu...saya ikut jek apa yang awak cakap..saya redha jek...dia mula menjuih bibir..bagus la kalao macam tu...dia mula nak beredar...aku panggil semula dia tatkala dia melangkahkan kaki...awak...er..sebenarnya pasal anak tadi tu saya tipu jek...terima kasih sebab buat keputusan macam ni...terima kasih sebab tak calarkan rekod sayer...saya tak pernah tinggalkan perempuan..dorang jek yang tinggalkan sayer...bersih rekod aku...tak pernah memutuskan hubungan dengan kekasih2 lama yang terang atau gelap..

hapa lagi...meraung la dier kat situ...hahaha sume orang tengok aku...tapi beselah orang gemuk...muka mesti tebal...aku berlalu begitu saja...puas..

demikian la tadi cerita rekaan aku berdasarkan true even...next time aku akan citer balik paper yang patut...bila aku boring semula...ok ciow~~

2 comments:

  1. mula2 bace igtkan abg man da desperate nak mencari awek.. dan2 da ade awek depan mate da baik pnye tackle rimas la pulek.. conclusionnye di sini, abg man nie x cukup ngan satu awek je.. huahuahua! tp mmg jahat la dia ckp mak abg mcm tu.. DIA SAPA nak ckp mcm tu! blm pape lg da berani.. tu la abg man cari psngan pandang rupa paras je.. padan muke! :P

    ReplyDelete