Saturday, July 6, 2013

Jejaka Lindungan Bulan

Si Kacak Lindungan Bulan..itu gelaran yang aku lebih suka pakai berbanding gelaran sebenar Jejaka Lindungan Bulan..

Bila pakai Si Kacak Lindungan Bulan buatkan aku lebih konfiden. Sebab aku akan amat yakin dengan kekacakkanku ini. Pasti aku lebih tampan..berseri..dan punyai daya penarik bagaikan magnet.

Tapi aku terpaksa akur yang aku hanyalah Jejaka Lindungan Bulan..jejaka ye.. Jejaka..yang maksudnya lebih terarah kepada macho..berani..berkasisma..maskulin..kejantanan teruji..cuma tak jambu bunyi dia..ades..

Tapi apa ada pada nama kan? Bukankah dulu aku jugak kawan-kawan panggil man kishi, saiko, tok bomoh matrik, raja gelek, kaki cret, budak gemok, setan kembar, raja rimba, pendekar laut, ji fat..dah..dah..jangan nak mengarut..semua tu karut..semua tu poyo! Aku hanyalah..

JEJAKA LINDUNGAN BULAN.. ahaks!

Kiut kan?

No comments:

Post a Comment