Thursday, July 18, 2013

Zahir Tak Terucap

Nyata bukannya khayalan apa yang aku alami...ya..itu yang aku rasa..

ape yang aku rase bila aku tengok kesengalan jantan-jantan yang angkuh. angkuh depan wanita tapi super bacul bila berhadapan dengan jejaka yang lain. mulanya dulu aku tak tau wujudnya jantan sebegini rupa sebab tak terlintas langsung dibenakku bersikap demikian rupe.

aku tau kewujudan makhluk-makhluk sebegini pun atas pemerhatian setelah gadis-gadis manis mengadu kepadaku. aku mulanya langsung tak mempercayai. malahan aku menuduh kaum yang cantik ni cuba memfitnah rakan sejantinaku. maklumlah akibat cemburu atau iri hati kan..kan..kan..ha..

namun setelah aku amati demi memuaskan serakah hati wanita cantik dan anggun..aku terpaksa menelan hakikat kewujudan makhluk jadian sebangsa denganku ini. Banyak kes-kes berat sengaja dipencilkan. Akibatnya gadis-gadis manis kesayanganku ini menjadi mangsa. Tak lupa juga wanita-wanita cantik berstatus janda yang menggoda melara.

Ada yang aku perhatikan jantan-jantan macho ni seringkali mengugut dan berkasar dengan awek diorang..nak pijak la..nak katuk la..malahan ada juga ugutan berbaur 320b. Pergh..seram boh. Tapi yang memusykilkan kami jejaka pemuja wanita ialah mengapa ugutan tersebut sering diajukan kepada kekasih yang korang sayangi? Bang..kan dia awek lu, kang pape jadi kang lu merana. Dulu mase nak tekel macam-macam janji lu tabur bang..sanggup bersusah payah la..sanggup sehidup semati la..sanggup bertanggungjawab la..sanggup bekorban jiwa dan raga..sanggup ilang teruna la..opss..

Tapi bila jadi macam ni mula macam-macam. Berbagai ugutan korang kuarkan..

"Jangan main giler dengan i.."

"Baik aok kuar skg koy kat depan umah aok..kalo tak.."

Ni sume ugutan-ugutan yang telah aku tapis..nak bukak satu-satu? Pergh..seram bulu punggung koy weyh..

Tu bab ugut..belum lagi bab merayu-rayu bila nak pujuk. Kalah orang pompuan bersalin dia punya meroyan..sikit lagi nak gaya orang gila bayang..tak pun tahap-tahap jantan gila talak..siap lagu Firman wa cakap lu..

..sejujurnya..ku taq bisa..hidup tanpa ada kamu aku gila..

Jadah mende kalo time bercinta pun dah gila ugut-ugut..pijak-pijak..

...seandainya..aku bisa..ulang semua bla bla bla..

Nampak tak permainan dia kat situ? Dia nak ulangi semula semua tu..see? Dia nak ulangi kasih-kasih dengan korang..sayang-sayang..manja-manja..pastu pijak-pijak..maki, carut, ugut dan ntah pape lagi la..jangan la terpedaya haha..

Namun begitu tak semua kaum sejantinaku macam lahanat..banyak yang baik cuma sayang korang je tak jumpe lelaki yang berkualiti macam aku ni..tambahan pula everybody deserve a 2nd chance.. x salah kalo bagi peluangkan? Cuma terpulang pada masing masing..

Kalo aku kompem la aku akan bagi peluang tak terhingga..berkali-kali..sampai dia puas ati..dan lakukan lagi sebab tak kadar diri kata orang..awek cun mesti la kasi chance kan? Lantak la dia nak sakitkan ati aku ke..nak wat perangai gedik bajet hot kew..aku hadap jew..sampai lah hati dan otakku berkata.. ku punya harga diri!!!

No comments:

Post a Comment