Sunday, November 1, 2009

aku bukan sasterawan negara

kadang2 kita akan alami situasi yg paling sukar dalam hidup ini. dan sebenarnya, ketahuilah bahwa ia bukanlah sesuatu yang paling sukar.krana akan ada kesulitan yang lebih besar dan maha dahsyat menunggu kita di satu persimpangan hidup yang kita tidak pasti dimana…

terkadang aku terfikir..apakah ujian yang paling getir? aku tak tahu…tapi dalam banyak2 yang aku jumpa dan aku alami, adalah berkaitan dengan hubungan…samada dengan Tuhan, sekelilinga atau diri sendiri. dan aku yakin ramai mereka diluar sana alami perkara yang sama.terutama bagi mereka yang dahgakan cinta.

ramai yang tewas bila berdepan dengan cinta. bagi mereka cinta adalah segala. sebab tu ramai yang jadi kafir laknat sebab cinta. nak plk gadis2 melayu…aduhhhh

No comments:

Post a Comment