Sunday, November 1, 2009

buat pe nak cover2…

salam,

kadang2 aku pelik la…bila tengok kawan2 aku yang romeo…rakan2 sejantina ngan aku…macam2 hal…bukan nak ngutuk..sumpah aku x kutuk kaum aku sendiri, tapi…cuma pelik sikit.walaupun aku sejenis ngan dorang..

sian aku tengok akum aku. dituduh rakus, ganaz, tak berhati perut, kejam dan macam2 kutukan lagi oleh kaum yang satu lagi…er maksud aku WANITA LA…

pada hal kaum aku la yang selalu menjadi mangsa…mangsa kerakusan kaum yang mereka cintai itu…dari segala aspek.

aku bukan nak menyalahkan kaum yang memang aku suka ni (yang cantik2 jek tau…yang huduh2 pegi mati) tapi memang sebenarnya dorang ni keras kepala,kejam, kedekut dan banyak cengkadak (kata orang asli gombak, waktu di temuramah oleh Irwan Mubarak aka MATROK kunji yillek)

sebagai contoh, mereka ni kalo nak yang tu…yang tu jugak! x de dah nak pikir2 yang lain..nak teddy bear beso, sampai merajuk kalo pakwe x nak belikan…alahai sian la kat pakwe yang sengkek tu minah oi…

dorang ni satu lagi suka sangat jeles…pantang biler tengok balak dorang berbicara dengan perempuan lain yang cun2…mula la tarik muka 14 inci. makcik oi…kasi la can kat pakcik tu nak cuci mater…sian dorang asyik tengok awak jek….yang perangai kalah singa betina…

lagi satu kedekut nak mampus…dorang xde niat nak kongsi suami atau balak dorang ngan kaum semdiri..orang pompuan ni lebih sanggup biarkan kaum mereka jadi janda atau andartu…dari berkongsi kasih dan sayang…tu buta perut latu…hahahaha

tapi apa juga kutukan aku terhadap kaum yang lemah ni…tetap jugak aku suka kat dorang..sanggup jugak aku bersengkang mate tengok dorang…mau jugak aku dengar sura dorang yang kadang2 menyebabkan taik telinga boley terkeluar…

pelik jugak aku…dok kutuk2 kaum wanita ni, tetap jugak dorang ni aku puja (yg cun2 jek tau), aku cinta dan aku tergoda…

yang aku tak ley handle….

No comments:

Post a Comment