Monday, November 2, 2009

Tentang diri seorang AKU

Bukan mudah nak tekel aweks yang kita minat.Walau selamber mana pun kita, berdepan ngan awek tersebut pasti lidah dok gatal2 nak kuar ayat power lagi manis.Kang mula la nak cover hensem la...gentle la..

Aku terkenal sebagai seorang laki yang tak tau malu..selamber dan paling penting...SAIKO.. Main redah jek..pernah satu ketika waktu belajar dulu2 aku sedang jalan dengan rakan2 di HS cafe..terserempak ngan kelibat sepasang kekasih sedang dating malu2..dan aku akui memang si gadis ni agak rupawan..lantas aku pergi ke arah dorang dan seraya berkata..

"awak...saya tengok awak ni terlalu cantik la..sayang kalo biar terlepas pada mamat ni...er..jom kita couple?"

selamber aku tarah depan balak dia(kot)...balak dia hot...muncung jek biler ader mamat hensem kaco aweks dia..tergugat kot..bese la bile berdepan ngan jejaka paling kacak di kampusku UIA..tapi peliknya balak dia cuma jeling jek kat aku...usha tak puas ati..tapi tak de la plak cuba berlagak atau bertindak menjadi HERo...zero kowt...maklum lah dah terjumpa siluman yang amat saiko...awek tu jek yang terkial-kial tahan malu...dok mengharap defense dari balak dia...hampeh punya balak...pasti itu yang terdetik dalam hati minah tu..

belum lagi kira citer aku sakat minah kat matrik pakai 'cincin bomoh' yang besar tahap hanuman..itu lagi karut...sampai takut datang kelas minah tu jadinya..

tapi semua tu adalah pengalaman untuk aku...dan rakan2 yang suka mendengar hikayat dan saga diriku...pengalaman yang tak mendewasakan langsung..tapi, menajamkan skil bagi kaum adam sepertiku...kate orang senang buat modal nak tekel awek nanti...hehe..dan 88% dari pengalaman yang ditacap telah menunjukkan graf peningkatan lumayan...

dan aku bukan jenis orang yang kaya raya...senang nak tabur duit untuk miliki hati wanita..kalo aku kaya, sumpah siti norhaliza pun boley jadi milik aku...atau maya karin pasti selalu mengusha aku kat kolej sambil Diana Danielle mengenyit mata setiap waktu...tu la slack betul aku bukan kaya raya atau bapakku hartawan punya uang berbillion...

dan aku plak bukan lelaki yang bertubuh sasa seperti abang awieeeeh atau mat rock..atau muka jambu cam eyzlan yusof...kalo tak huh..pasti jadi idaman setiap genap lapisan umur wanita...yeah bebeh yeah..

tapi aku memang tak kadar diri...lantak la orang nak kater aper..persetankan kata2 mereka...bukan dorang yang kasi aku panther jerung tu...buat per nak ikut cakap depa habaq ang...aku camni ader gak skandal2 yang koran tak dapat bayangkan..ader gak pompuan2 jadik janda sebab cuba merebut cinta lelaki ini...hehehe itu belum kira berbaris makcik tua yang kepingin nak buatkan aku menantu...sian dorang...ampun yer makcik...sori tak dapat tunaikan hasrat murnimu itu...bukan tak sudi..tak mampu beristeri 10 jek...

mau tak teruja makcik tu nak bermenantukan aku yang arjuna ni...sekali aku tess jek ayat power aku...mau hesteria dorang nak bermenantukan diri ini...auuwww...abang suker dik...

aku pun tak paham aper yang dorang nampak dalam diri ni...padahal ader yang pakai spek power tinggi cucur atap...aku bukan orang kaya...tiada wang berjuta...badan pun tak gagah perkasa...muka pun bukan seiras shah rukh khan..mungkin sebab aku selalu cakap kat dorang cam ni kot...

"SAYA TAK DAPAT JANJIKAN KEMEWAHAN DUNIA...ATAU WANG BERJUTA...RUMAH BESAR...KETE MEWAH..ITU SUME SAYA TAK MAMPU...CUMA SAYA BOLEH JANJIKAN...KASIH SAYANG YANG MELIMPAH RUAH (sampai terpaksa berkongsi)...DAN ANAK YANG RAMAI!"

1 comment:

  1. sy nak tmbh sket ayat di perengggan ke dua baris pertama & ke dua tu.. "Aku terkenal sebagai seorang laki yang tak tau malu..selamber dan paling penting...SAIKO..dan 'PERASAN'.. Main redah jek.."
    hihi.. jgn mare.. realiti.. :P

    ReplyDelete