Sunday, November 1, 2009

HIDUP INI INDAH..

salam semua…

untuk wanita2 cantik seantero dunia..terimalah..

Bila aku menatap matahari, pasti aku teringatkan karya tuhan yang bernama WANITA. dimataku wanita ibarat matahari yang menyinari seisi bumi…yang menerangi roh didalam jasadku ini (wanita tertentu jek ye heheheh) selamanya (bidadari syurga jelmaan dunia)..

Mereka juga seperti hujan yang turun membasahi bumi. basahi jiwaku yang kering. diwaktu gersang dan terik…kalau la dorang x de mesti panas dunia ni…kalo tak xkan lah senyuman wanita tu mampu menenangkan hati nurani makhluk bernama lelaki..

Dorang ni bagaikan udara yang aku hirup setiap masa. kalo Wanita2 murni rasanya bagai menghirup udara segar setiap pagi…yang buruk dan huduh tu rasa cam naik motor kat KL pastu cucuk belakang bast metro…perg asap dier ya amat…pekat pahit dan menyesak dada…biarpun aku adalah perokok tegar..

Wanita adalah darah yang menyalir dalam nadi…kalau cantik dah sihat darah tu maka sihatlah tubuh badan…kalau berpenyakit..maka binasalah ia dgn kudis aids siplis dan sebangainya…tgk dalam society kitala…kalo huduh perangai pompuan tu maka lahirlah generasi yg bongkak…bongok..dan bingai… (tapi yang merosakkan ia adalah diri sendiri…cth kalo penghisap dadah..dapat la aids…so yg rosakkan wanita pasti dari kaumku sendir…)

Hidup ini indah…bila semua elemen ini terpelihara…bila mereka ada disisiku setiap waktu…dgn kesucian dan kemurnian…hingga aku hembuskan nafas yang terakhir…

seru aku kepada kaum2 sejenisku..peliharalah keindahan alam semula jadi terutamanya makhluk bernama wanita…(of coz yg seangkatan ngan bidadari syurga jelmaan dunia je)…jgn sekali2 binasakan mereka…tolong hargai karya agung ini..

kepada wanita2…(terutama jelitawan2 yang layakku kejar hehehehe) hargailah dirimu…sedangkan gaia sang semangat bumi pun mempertahankan diri apatah lagi dirimu…

Wahai wanita…jadilah mentari yang menyinari seisi bumi…selamanya..dan sinarilah roh didalam jasadku ini…jadilah kau hujan yang basahi jiwaku yang kering…jadilah engkau darah yang mengalir dalam nadiku…dan udara yang ku hirup setiap masa… pasti hidup aku ini indah…

tetapi yang sebenar2 nya…hidup ini indah bila Tuhan sentiasa disamping kita…dan menyayangi kita..

p/s:- karya ini ditujukan hanya kepada WANITA@JELITAWAN cantik sahaja!

i know GOD LOVES ME!

No comments:

Post a Comment